Thursday, July 28, 2011

Glidelåsgalskap

For en stund siden testa jeg Ebay for første gang og på kort tid fikk jeg en pakke i posten. Pakker er noe av det beste med å handle på nett :) Jeg var veldig spent på om det jeg kjøpte kom til å være det jeg mottok, siden jeg har hørt noen røverhistorier om sjåpping på Ebay. En erfaren ebayer tipsa meg om å se på hvor mange prosent av kundene som var fornøyde med selgeren, så var nitidig med det.

Foto: Bøllepappa


Men vips hadde jeg altså en pakke i posten, og jeg er nå den stolte eier av ikke mindre enn 100 glidelåser til den nette sum av NOK 130,- inkludert frakt. Syns det var fantastisk morsomt! Jeg måtte bare telle dem, og det var faktisk 102 stykker :))

Foto: Bøllepappa


Nå skal jeg pønske på alt jeg skal bruke glidelåsene til. Jeg har fortsatt til gode å sy i en glidelås, men tipper jeg skal få god trening.

1 comment: