Friday, September 30, 2011

Et øyeblikk... og litt til :)

Den siste uka har jeg
=: hatt veldig hyggelig besøk (hjertelig velkommen tilbake!)
=: forbausende nok hatt litt interiørtanker (føltes ganske så sprøtt)
=: klipt og klipt og klipt til det store prosjektet mitt
=: ikke sendt pakken som jeg skulle sendt for lenge siden (kanskje neste uke? (eller uka etter :s))
=: lekt telefonsisten med soppkompis (er litt usikker på hvem sin tur det er)
=: mussa og lekt masse med Lillebølla
=: følt meg som en skikkelig husmor og hamstra ullundertøy
=: tilbragt tid på sjåppingsenter (skjer ikke så ofte så må nevnes, får fort litt noia)
=: kommet et stykke på julegavelista (nekter å sjåppe julegaver i desember, det er så kjiiiipt)
=: nytt det herlige høstværet og vært på flere fotosafarier


Fredagsrituale - et hverdagsblikk - snart er det helg :)

Foto: Bøllemamma
Hva er vel mer naturlig enn å gjøre seg klar for helga med en nydelig sopp?
God helg, godt folk!

5 comments:

  1. God helg til deg og dine!! Så koselig å se spor etter deg på bloggen min *smil*. Det er så mange som har skrytt så fælt av den boka, og så var den så en gedigen skuffelse. Aiai. Nå trenger jeg noe nytt å bite i. Tips??

    ReplyDelete
  2. Og du? Åssen får du laga sånn 'koblinger til dette innlegget'? Det har jeg lyst på også!

    ReplyDelete
  3. Det var nå en riktig så innholdsrik uke,, og nydelig bilde :).

    Tusen takk for all dine fine ord hos meg. Klem og god helg til dere :)

    ReplyDelete
  4. Uff, plages med å få lagt inn kommentarer overalt (inkludert hos meg sjøl). Vet ikke helt hva som skjer. Skreiv en lang kommentar til deg og vips blei den borte i intet. Vi prøver igjen:
    Likte sitatet ditt, veldig bra sagt!
    Jeg liker Terry Pratchett bøker veldig godt. Han skriver humorfantasy og du burde teste dem ut. Han har skrevet masse bøker der handlingen er i Discworld, en god del er oversatt til norsk. Trur yndlingen min er Monstrous regiment, men liker de aller fleste. Om du vil ha solid kliss med humor (aner vi et tema her? ;) ) kan du teste Susan Elizabeth Phillips.
    Sjøl skal jeg begynne å lese Enchanted April av Elizabeth von Arnim. Liker filmen (britisk og bra) så godt. Den kan du faktisk finne her http://www.manybooks.net/titles/arnimeli1638916389-8.html gratis, den er så gammel nemlig.

    Koblinger til dette innlegget fikk jeg ordna ved å gå på Innstillinger - kommentarer og under overskriften Tilbakelenker trykte jeg Vis.

    Ha en kjempefin helg!

    ReplyDelete
  5. Hehe, kommentaren over var svar til Karianne :)

    God helg du også, Anki!

    Hei hurra og stor klem :)

    ReplyDelete