Thursday, September 29, 2011

Utrolig men sant

Denne uka har jeg faktisk holdt litt på med interiørting. Det er mer at jeg har styrt med oppbevaring, fordi det er kjipt å ha alt stoffet mitt i plastbokser og rundt omkring og overalt. I utgangspunktet hadde jeg tenkt å få meg en skjenk av noe slag, men her om dagen kom jeg over ei kiste på en bruktbutikk. Etter litt spekulering, dro vi og kjøpte den og den er bare helt perfekt!

Foto: Bøllemamma
Interiørsjåpping på et svært så høyt nivå

Jeg kjøpte et par norgesglass for å ha alle glidelåsene mine og andre duppeditter i. De er visst veldig poppis hos folk, så var steike dyr. Også noen kniver da ;)

Men jeg er søkkimponert over hvor mye stoff jeg fikk plass til i kista (og ikke minst hvor mye stoff jeg har...)

Foto: Bøllepappa
Kista mi stappe full av masse stoff (mer på tur ;) )
Bøllemamma - interiørblogger for 1 dag :)

9 comments:

  1. Korsen bruktbutikk va det du fant denne på? Nyskjerrig.. Og du har rett, det er MANGE som jakter på norges glass! Fin kiste, mye god plass;-)

    ReplyDelete
  2. Hehe, gjorde deg godt som interiørblogger!

    Nydelig kiste!! Spennende stoffer :)

    ReplyDelete
  3. Det var ei flott kiste! Og jammen praktsik bruke til oppbevarting av stoff og sysaker! Har en stund ønsket meg ei kiste selv, og sett på flere på brukthandel...men tror du ikke han far i huset her plutselig tok seg en tur ut i garasjen! Og inn kom han med ei hjemmesnekra kiste. Så nå skal den fylles med ting og tang:)

    ...og sånne gammeldagse kniver du har her ønsker jeg meg også;) vet om en bruktbutikk som har...20 kr,kniven:))

    God kveld, klem :o)

    ReplyDelete
  4. Mayen: Jeg var i bruktbutikken i storgatbakken, de har flere kister i andre etasje. Min var akkurat passe stor, hadde hjul og lukta ikke, så var midt i blinken for meg. Og at norgesglass skal koste så steikandes mye er nå helt fantastisk!
    Anki: Jeg er et naturtalent på interiørblogging, ikke sant?
    Ingrid Andrea: Kjempepraktisk, og flott at det gikk an å ha ting i lokket og. Så lurt å ha en mann som heiv seg rundt og ordna kiste til deg! Knivene er supre i bruk og har litt mimreverdi, så veldig hyggelige.

    ReplyDelete
  5. Si meg...fins det bruktbutikk i storgatbakken i TROMSØ??? hmmm...ikke fått med meg ;) Flotte ting du fant iallefall :) Og kjempesmart oppevaringsplass for sytingene dine
    klem Tove

    ReplyDelete
  6. Jeppsi peppsi, i den vakre byen Tromsø ligger det en bruktbutikk i storgatbakken, tvers overfor gamle biblioteket. De har holdt til der i et år nå ca, men hadde ikke sjekka den ut før denne uka. Tipper du vil like den, Tove :)

    Klem fra Bøllemamma som plages med å legge inn kommentar

    ReplyDelete
  7. Må spørre det samme som Tove. finnes det bruktbutikk der??? Ser alle skryter av hva det fant på loppemarkeder og bruktbutikker rundt omkring, her vi bor finner vi ingentin! Bruktbutikk har vi ikke (el jo,dem har en i nabokommunen) og loppemarkene,der dumper folk søppelet sitt virker det som!
    Du har vært skikkelig heldig med den kofferten,den var kul :) Og helt enig med deg når det gjelder prisen på norges glassene, men jeg klare ofte ikke styre meg, må ha dem :)
    Dere som har så fine bruktbutikker, dere har ikke tillfeldigvis sett noen melhyller der?

    Hanne=)

    ReplyDelete
  8. Heia interiørgodtfolk! Det fins egentlig en god del bruktbutikker her i byen. Men analfabet som jeg er, har jeg aldri hørt om melhyller, så vet ikke om jeg har sett noen eller ikke :) Butikken i Storgata heter Edel Antikk og Retro. Du finner mer om butikken her: https://www.facebook.com/pages/Edel-Antikk-og-Retro/112004425528576
    Kan sikkert ringe ho og spørre hva ho har, ho er ei veldig trivelig dame :)

    ReplyDelete
  9. Mamma har sånn amerikakiste etter morfar....Sikler litt på den... Masse spennende stoff:)))! Har vært heldig å arve en haug med norgesglass i forskjellige størrelser etter mormor, jeg :))).

    ReplyDelete