Thursday, October 27, 2011

Fotosjut - Photoshoot

Her om dagen hadde vi fotosjut. Bøllepappa tar ting seriøst, også fotografering (han fotograferer og jeg knipser), og da jeg ville ha bilder til tøybindbrosjyren min ble en god del utstyr ordna og montert opp (snille Bøllepappa!). Her er en liten innendørs fotosafari fra når vi tar av for å fotografere bind :D

The other day we had a photoshoot. Bøllepappa takes things seriously including photography, and when I wanted pictures for my cloth-pad brochure, he put up a lot of the photo-equipment (He's such a nice guy!). Here's a little inn-door photosafari from our cloth pad photoshoot :D

Foto: Bøllemamma
Fotomodellene klargjort
Models ready

Foto: Bøllemamma
Blitsskjermene mekkes opp
Putting up the blitzthingys

Foto: Bøllemamma
Tada! To blitser oppe og klare
Tada! Two blitzes up and running

Foto: Bøllemamma
Produktbord klart; to A2 ark... Det er NÅ vi skulle hatt washiteipen jeg har hørt så mye om!
Product-table ready; two sheets of A2... This is when I should have had that washi tape I've heard so much about!

Foto: Bøllemamma
Utstyret fininnstilles på de utvalgte testobjektene, to Trollbind
Testing the equipment on two Troll cloth pads


Foto: Bøllemamma
Gruppebilde
Group picture

Foto: Bøllepappa
Sluttproduktet, Troll i flukt
End product, Trolls in flight




Foto: Bøllepappa
Sluttprodukt, gode busser (sjekk billebindet!)
End product, buddies (check out the beetle pad!)

7 comments:

  1. Seriøst indeed! Jeg blir nesten fristet til å prøve.. men satser på mooncup først tror jeg. Uten å gå i detaljer skulle jeg gjerne sett det bindet som var tilstrekkelig for meg, stoff eller ikke!

    ReplyDelete
  2. Wow, fine bilder! Fotomodellane får verkeleg vist seg frå si beste side!

    Diggar billemønsteret!

    Og så synes eg du har ein fin blogg!

    Venleg helsing Ellen Propellen

    ReplyDelete
  3. Proff fotografering og flotte modellar!

    ReplyDelete
  4. Hehe!! Elsker den rosa med apekatter! Jeg har tru på dette her, jeg! *smil* Si fra hvis du vil jeg skal reklamerer litt inne hos meg.

    Offerrolla er veldig viktig i forkjølelsesdebatten, ja. *hihi* Og at vi liksom på det feltet er tøffere og sterkere enn menn.

    Ciao!

    ReplyDelete
  5. Hi, hi, dokker jobber virkelig med saken!! Særlig bøllepappa;-)Mye utstyr!

    ReplyDelete
  6. Så artig bildeserie og flott resultat! (både bildene og trollene).

    ReplyDelete
  7. WOW!

    Det var fotograferinga si!

    Her i huset er mobilknipsing det beste som er å framdrive..

    :)

    ReplyDelete