Monday, October 17, 2011

Hjertelig velkommen!

Blåggverdenen er fortsatt ganske ny for meg, og jeg opptager stadig nye og flotte sider ved den. Jeg blir så fantastisk glad når jeg får kommentarer, lange eller korte, det er bare så artig! 

Det å ha følgere er også så utrolig hyggelig, og jeg setter sånn pris på at dere vil lese det jeg har å si. I ekte Ingrid Andrea ånd tenkte jeg at jeg skulle fortelle om den siste tids nye følgere og si:

Hurra, så supert at dokker vil vær lamme!

Rastlaustausa (Ripslikør høres nydelig ut!)
Klissi (Gårdagens innlegg om hippiemamma var perfekt :) )
Mari Sætre (Splitter ny blågger som tar kjempefine bilder)
AvMeg (Syr og strikker flotte ting med retrostil)
Glutenfrieverden (Gode og glutenfrie oppskrifter)
Sonja (Syr og hekler og har gitt meg masse gode tips)
Mstor (Har dessverre ikke link)

Ta gjerne en kikk innom de som har fulgt meg en stund også:
May1, Maria, Karianne, Frk.Virrum, Whitebite, Bondekona, Toves bloggverden, Ingvild, Ingrid Andrea, Ingibiru, Anki, Linda Helèn Birkelund, Olaug Roensen og Hanne. (Bølletante har ikke blågg, ho er bare kul :) )


Foto: Bøllepappa
Velkommen inn!

6 comments:

  1. Naaaw, takk! En dag må vi arrangere "national de-lurking day" hvor vi oppmuntrer dem som ikke følger eller kommenterer til å gjøre seg gjeldende.. man lurer jo på hvem de er også etterhvert! Setter pris på deg og :o) Bloggekjennskap er koselig!

    ReplyDelete
  2. *blues* du vet nå å smigret da :)
    Apprpoop, eller apropos som det også heter, passer d vel m en bloggbokanmeldelse av ronnys rompe etter dagens tema om etterlatenskaper i naturen. Fnis.
    B-tanta

    ReplyDelete
  3. Og d skulle vel stå *bluss*? Dustetlf :p

    ReplyDelete
  4. Du e no bra søt! Takk for at du anbefaler alle oss til verden!

    ReplyDelete
  5. Hei og takk for varm velkomst:)))

    ReplyDelete
  6. Hay...så kult :) Tusen takk for at du vil dele og tusen takk for dine fine kommentarer inne hos mæ :)

    Ha en fin kveld:)

    Hanne=)

    ReplyDelete