Monday, October 31, 2011

Skumle ting og ikke fullt så skumle ting - Scary things and not so scary things

Et knippe skumle, og ikke fullt så skumle bilder for å feire alle helgeners aften.

Some scary, and not so scary photos to celebrate Halloween.


Foto: Bøllemamma
En edderkopp. I kjeramikk for de som er ekstra lettskremte. Søt, syns nå jeg.
A spider. In ceramic for the easily scared. I think it's cute.

Foto: Bøllemamma
Et stort gap med hoggtenner
A big mouth with huge teeth

Foto: Bøllemamma
Nøtter - skummelt for mange
Nuts - scary for many people

Foto: Bøllemamma
Hanske med onde hensikter
A glove with evil i mind


Foto: Bøllemamma
Det verste til slutt: Skolebolle full av ekkel hæsjlig gluten (har ikke engang klart å ta det ut av posen)
Worst of all: A bun full of yucky disgusting gluten (I didn't even want to take it out of the bag)

Kos deg med alt snopet (jeg har tenkt å spare litt til meg sjøl ;) )

Enjoy all the candy (I'm planning on keeping just a little bit to myself ;) )

5 comments:

  1. Du høres ut som du e klar for kvelden!! Og enda godt at været ser lovende ut! Klem (kos seg med snop)

    ReplyDelete
  2. Hahahaha!! *I LOVE* Jeg må på butikken for å handle snop. Er egentlig litt anti, men skitt au.

    Kanke du videoblogge litt a?! Da hadde vi vært to (foruten TIna og Betina *hihi*). Svar til deg på det andre kommer på face.

    Ciao!

    ReplyDelete
  3. Hansken var skummel, ja! Det er slikt berre ein blogger kan finne på å ta bilde av ;)
    ShyB

    ReplyDelete
  4. Som så mange ganger før humrer jeg godt og koser meg masse med både bildene og kommentarene dine:) Herlige bøllemamma:) Klem:)

    ReplyDelete