Saturday, October 8, 2011

Snøen som falt - The snow that fell

Surrealistisk lørdag er nå i boks.
  • Vi har vært på sjåppingsenter på en lørdag
  • Vi holdt ut i flere timer
  • Vi var bare på stellerommet to ganger
Men det som virkelig tar kaka er dette:

Foto: Bøllemama
Bøllemamma i snøen
Bøllemamma in the snow



A surreal Saturday is coming to an end
  • We’ve been at a shopping center on a Saturday
  • We managed to stay there for several hours
  • We only went to the nappy-changing-room (not sure what it’s called ;) ) two times
But what’s really surreal can be seen in the photo!

5 comments:

  1. Hehe,, så du var ute og kjølte deg ned :)

    Ha en flotters kveld i stua :)

    ReplyDelete
  2. What? Er det snø?? *gulp* Jeg har lagt igjen en kommentar inne hos meg.. Lurte bare på hva den butikken het? Og om den finnes i nettvarianten..?? God lørdagskveld (natt..) til deg! *smil*

    ReplyDelete
  3. Takk og lov ser vi bare det hvite i fjellene idag, men den kryper nedover... Brrr..

    ReplyDelete
  4. Sukk.. men jo før vinteren kommer, jo før er den over, ikke sant? IKKE SANT! Ahem. Har ennå ikke vent meg til at norske vintre begynner i august og varer til juli.

    Ellers kudos for handleturen, vi var også på et shoppingsenter og lunsjet, og brukte mesteparten av lunsjen til å filosofere over hvor grusomme steder shoppingsentre er. Til vårt forsvar var det et nødstilfelle, vi kom ut fra babysvømming og var på sultedødens rand og gikk til nærmeste restaurant.. Men jeg beundrer staminaen din!

    ReplyDelete
  5. Ooo...ikke snø ennå..husj husj...!
    Klem

    PS. Takk for hyggelig hilsen hos meg!

    ReplyDelete