Sunday, October 30, 2011

Velkommen hit! - Welcome!

Nye følgere ønskes særdeles velkommen på en tidsrotete søndag :)

Hurra, her e dokker:

Sommerfjøsen er ei trivelig dame som skriver om søm, hekling, interiør og mammating.

Shy B har en morsom og spekulerende blågg som heter A bit(ch)shy

Pappablåggeren Steffen skriver flott om vakre lille store Selma på Steffens pappablogg. Om du skynder deg har du også en sjanse til å delta giborten hans (kule barnetøfler i kordfløyel) som avsluttes i dag.

Jeg har dessverre ikke link til blåggen til min nye følger Carina-Emilie Camilio.

Propelle skriver om barn og mat, og jeg setter stor pris på innlegget hennes om barneseter.

Heidi har blåggen Heidis øyeblikk som er full av hyggelige og morsomme øyeblikk og massevis av ugler.

Foto: Bøllemamma
Sola tar søndagskveld

5 comments:

  1. Så koselig at du ønsker nye følgere velkommen! Det skal jeg begynne med også! *smil*

    Det kommer snart mer videoblogging, hehe. Må bare bli kvitt et munnsår først. *urkiurk*

    Ciao!

    ReplyDelete
  2. Det er Ingrid Andrea som begynte med det, og jeg blei så kjempeglad da ho ønska meg velkommen, så jeg tenkte jeg skulle spre gøedeb videre :D

    ReplyDelete
  3. Så artig det var å komme innom! Du er bare god!! Fikk meg en god latter til hodeskallene :))
    Klem!

    ReplyDelete