Monday, November 28, 2011

Adventstake uten fat i en fart

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å vise adventstaken min, både fordi det grenser til interiørting som ikke er min fårte, men også fordi den skiller seg ganske mye ut fra det dere andre har å skilte med. Nå har jeg blitt opplyst (takk Frk. Virrum) om at blåggspøkelset kommer og tar meg om jeg ikke viser lysfesten min fram. Jeg regner med at alle venter i stor spenning!

Her er adventstaken min (trommevirvel):

Foto: Bøllemamma
TADAAAAA. To elektriske kubbelys fra JULA (butikken), et stort elektrisk kubbelys som skifter farge fra Lofoten og et elektrisk telys jeg fant i en skuff og heiv oppi en telysholder jeg fikk i gave i fjor fra noen som ikke visste om mine manglende lysevner.
Jeg tåler ikke stearinlys, så sånt har vi ikke i hus. Derfor denne eklektiske adventstaken klappa sammen i en fart da jeg fikk det for meg at det kunne være en fin ting å sysle med på en søndag. Kubbelysene fra JULA har til og med en fjernkontroll til å skru dem på og av med, skikkelig haitekk!

8 comments:

  1. wow,elektrisk og greier!
    går det an å ikke tåle stearinlys?
    oj,kjipt:(

    Men det var da en usedvanlig oppfinnsom og kreativ adventsstake!
    :)

    ReplyDelete
  2. Hehe, jeg synes staken din var aldeles strålende! I dobbel betydning. ,o)

    ReplyDelete
  3. Stilig :-D

    Stikk innom bloggen vår for å være med på blogglotteriet nå i adventstiden :-D

    ReplyDelete
  4. Knallstilig!! Og hvorfor ikke?? Sparer fyrstikker å greier ;)
    Klæm

    ReplyDelete
  5. den er vel okei!1?
    Har ikkje vist fram adventstaken min eg. Men i fjor hadde eg eit innlegg om andre staker ;)

    ReplyDelete
  6. Stilig!
    Tåler du ikke stearinlys?
    Røyken? Eller stearin, liksom?
    Ble litt nysgjerrig.
    Beklager det.

    ;)

    ReplyDelete
  7. Så artig at dere likte adventslysene våre, vi har kost oss masse med dem :)
    Jeg tåler ikke osen fra stearinlys, det funker bare ikke for meg. Litt rart, men har hørt at det fins flere som ikke kan ha et nært forhold til stearinlys.
    Hyacinth Bucket ville ikke likt å ha meg på en av sine candle-light suppers ;)

    ReplyDelete
  8. Er du allergisk mot stearin...??

    ReplyDelete