Wednesday, November 30, 2011

Da lærte jeg noe nytt

De siste dagers interiørfokus har vært litt surrealistiske. Vi har pynta til advent, ordna adventstakefunnet ut av julegardiner og hengt dem opp, og jeg har laga smurfegulvteppe.

Jeg trudde ikke det var mulig, men julegardiner, det var flott det :) Stryking derimot er ikke like flott å holde på med, men vi sto han av.

Foto: Bøllemamma
Julegardiner øpp ænd rønning

Foto: Bøllemamma
Et stk smufeteppe ferdig

Foto: Bøllemamma
Tussespor og snirkler i sklisokklisj på undersida.

Tusen takk for hjelpa alle sammen, det var gull verdt!

7 comments:

  1. Artige prosjekter!! JA tulipaner er vår den, tross denne mørke årstiden! Tuipaner skulle vært på blå resept! Mvh Signe Schineller

    ReplyDelete
  2. Fint smurfeteppe! Artig at du fekk brukt heile biten til eit stort prosjekt:)

    ReplyDelete
  3. Her i bygården har vi fått ned eskene med julepynt fra loftet, mor er elektrisk.

    ReplyDelete
  4. Så der, det var effektiv dame, gratulerar med nye fine julegardiner!

    ReplyDelete
  5. Enkelt og pent! Godt jobba. Her er et fint bilde av noen gode plissegardin..

    http://www.kirsch.no/produkter_no/produkter_plissegardiner_no

    Du kan få dem så de kan slides både nedenfra og ovenfra for max lys og min. innsikt om det er en issue der du bor.

    Og en gardinguide fra leverandøren (meget god generelt) om du vil ha et helårsvarp :o)

    http://www.kirsch.no/gardinguide-no/gardinguide-stuen-no

    ReplyDelete
  6. Og naw, fint teppe! Jeg ønsker meg symaskin når jeg får alt på plass her i huset! Om 15 år eller no..

    ReplyDelete