Tuesday, November 1, 2011

Et eple blir til - An apple comes to life

Jeg har sydd og sydd og sydd i det siste, og mange skjønne tøybind har kommet til verden. Nå tenker jeg de skal få flakse litt med vingene og få seg noen nye hjem. Det er litt vemodig, litt skummelt og veldig spennende, så nå tupper jeg dem ut på Epla. Dagen i dag er derfor viet til kommersiell virksomhet her på blåggen med et aldri så lite bilderas fra butikken ;) (alle foto tatt av den eminente Bøllepappa).


I've been sewing quite a lot lately, and many beutiful cloth pads have come to life. Now it's time for them to fly out into the world and find a new home. It's a bit scary and I'm a little wistful, but it's time, so now they're off to Epla. That's why today is the day for a little commersial about Mekkeme cloth pads on my blog with some lovely photos from the shop ;) (all photos taken by wonderful Bøllepappa). You can find the Mekkeme shop here, hurrah!


Det nye toppbildet mitt; troll i flukt med logo

Oteren våtpose (syns otere er kule dyr som ser ut som de har det så artig)
Otter wetbag (I love otters, they look like they have so much fun)

Troll (kraftig og nattbind) med søte katter (paradoks)
Trolls with cute cats (a paradox)

Hulder (normal til kraftig) med frosker på
Wood nymph with frogs on top

Tusser (lite til normal) med rosa blomster
Goblin with pink flowers

8 comments:

  1. Gratulerer så veldig mye!
    Stolt av deg.
    Klem

    ReplyDelete
  2. Skulle nesten ønske jeg hadde mensen litt oftere altså. Eller at man hadde bind som pynt! Så fine! Har du forresten sjekket ut Etsy? Dine er def. minst på høyden med de fineste der.

    ReplyDelete
  3. Så gøy! Gratulerer! Kjempeskjønne! Herlige stoffer altså!!! Har egentlig aldri tenkt på tøybind som en mulighet, helt ærlig!

    ReplyDelete
  4. Gratulerer!
    Så kjekt!
    Skulle absolutt vurdert om jeg hadde behov..:O

    ReplyDelete