Wednesday, November 16, 2011

Jostein Rev på en trestubb i hundre

Jeg har laga to ting den her uka som jeg skulle være så produktiv. Og det føles ganske godt. Jeg har kost meg med å lage :)

Jostein Rev blei en pirat med pondus og jeg er skikkelig fornøyd med den, den blei akkurat som jeg ville den skulle bli. Reven er ca. 30 cm fra ørespiss til tåspiss, akkurat passe stor. Tenkte jeg skulle selge den, men har ingen forestilling om hva jeg skal ta for den, så forslag tas imot med takker og bukker og det som bedre er.

Foto: Bøllemamma
Reven tar seg en pust i bakken på kontorstolen min


Foto: Bøllemamma
Reven har lapp på øye (bare til pynt, han er en pirat wannabe) og tattis

Trestumpen blei jeg så som så fornøyd med. Den ytre delen blei bra, men jeg syns den blei tung og uformelig. Akkurat nå har den oppklipt flispledd og en dyne i seg, men jeg har kjøpt sakkosekkfyll som skal i, og da trur jeg den funker bedre. Lillebølla har begynt å herje med den og det er det viktigste.

Foto: Bøllemamma
Reven poserer på trestumpen som har skai (looks laik riil leather) på endene og møbelstoff ellers.

Forøvrig er dette min blåggpost nummer 100, jaiks! Tida flyr når man har det arti :) Jeg setter sånn stor pris på alle som kommer innom og sender en supertakk til de som legger igjen så hyggelige kommentarer. Jeg trives kjempegodt her inne ilag med dere :)
Ha en kjempefin lille lørdag.

9 comments:

  1. Aiaiaiai! Denne var bare helt fabelaktig!! Skulle ønske jeg hadde teft for slikt.

    Ellers er vi veldig enige om Bella. Sutredame! Men synes også vampyrene er sutrete. Så egentlig er det ei sutrefortelling. *hihi*

    Ciao!

    ReplyDelete
  2. Nydeleg, særs sjarmerande rev! Eg er imponert!

    ReplyDelete
  3. Veldig kjekk og kul rev! Kødder ikke med ham nei.... Loppelille selger heklede små dinosaurer til 190. Just a tip :)

    ReplyDelete
  4. Veldig kjekk og kul rev! Kødder ikke med ham nei.... Loppelille selger heklede små dinosaurer til 190. Just a tip :)

    ReplyDelete
  5. Sjekk epla - skal legge ut denne 1 gang. Promise.

    ReplyDelete
  6. Så flott reven ble:) Liker pondusen veldig godt! :)

    Moro å følge deg, jeg gleder meg til de neste 100 postene. :)

    ReplyDelete
  7. Så fine ting du har laget her da. Reven var superkul!!! :-) Tattis og greier! Herlig.

    ReplyDelete
  8. Denne var heilt fantastisk - kuleste reven jeg har sett!

    Jeg er ikke av typen som faller for de tøffeste gutta, liker det normalt litt forutsigbart og trygt, men han her blei jeg brått litt forelska i -

    Er den solgt eller kan jeg få kjøpt den?

    Ellers dumpa jeg innom og nå fortsetter jeg å "henge her", selv om jeg akkurat sa til min kjære at alle de flotte bloggene desverre også er et tidssluk.

    ReplyDelete
  9. Hei, Rockefår, artig at du kom innom hos meg! Klart du kan få kjøpe Jostein Rev. Jeg sender deg en epost og så ordner vi det :)

    ReplyDelete