Thursday, December 8, 2011

Fugletitting

Fugler som sitter på veilys og glaner ser så fredelige ut. Og når jeg tenker etter, ser begge disse mot øst, kan det være riktig at julenissen kommer fra Finland, og at det er han de ser etter?


Foto: Bøllemamma
Kråka


Foto: Bøllemamma
Måsen

Når det gjelder julestria har jeg bestemt meg for at det som blir gjort, det blir gjort. Det som ikke blir gjort, det blir ikke gjort. Så enkelt er det. I morra skal jeg hoppe bukk over all julestri og heller dra på miniblåggtreff på byens triveligste kafe og det gleder jeg meg til. I kveld har jeg surfa på masse fine blågger og opptaga at det skal være mulig å finne masse soppjulepynt, og jeg kjenner at det klør i soppsjåppefingrene mine etter å suse rundt i byen, WOOOHOOO.

Ha en nydelig helg alle sammen når den tid kommer :)

7 comments:

  1. Ja, godt spørsmål...
    Flotte bilder :)

    ReplyDelete
  2. Så fine bilder, ja kanskje det er julenissen de ser etter :0)

    ReplyDelete
  3. Veldig bra.
    .. så tenker jeg at om du hadde presnetert det første bilde, som begge disse på avstand, og så et nærbilde av det siste ...
    (Utsnitt eller heter det "crop")

    Ha en fin helg

    ReplyDelete
  4. Det som blir gjort, blir gjort! Finfin julestrategi!
    Vonar du kosa deg på bloggtreff!

    ReplyDelete