Friday, December 23, 2011

God jul i huset, julegave kommer!

Foto: Bøllepappa


Nå er det straks jul, og vi gleder oss veldig. Med jul kommer julegaver, så jeg fant ut at jeg skulle ha en outrert gibort, fordi denne giborten er til alle som vil ha!

Hver dag fra og med 1. til og med 4. juledag kommer et kapittel i eventyret Trusetrollet Mamelukk vaser seg inn i et vaskeekte juleeventyr. Eventyret er for folk og fe i alle aldre og jeg har lest det inn så det er bare å slenge opp føttene og trykke play. Mer om Trusetrollet finner du her.

Ha en nydelig jul alle sammen, jeg setter umåtelig pris på å bli kjent med dere!

Stor klem fra
Bøllemamma

12 comments:

  1. Å, dette var en fin julegave. Jeg gleder meg! Ha en fin julefeiring.

    ReplyDelete
  2. nice nice:)
    gleder meg!
    og takk i like måte!

    GOOOOOO JUL Bøllemamma!
    KLEM:)

    ReplyDelete
  3. Spanande.
    God jul til deg,Bøllemamma:)

    ReplyDelete
  4. Ha ei vakker jul:)

    Juleklem frå meg!

    ReplyDelete
  5. Høres spennene ut!
    Ha ei fantastisk julefeiring!! Kjempekjekt å bli kjent med deg :)
    KLÆM

    Ps. Det bor mellom 200 og 250 stk på Veiholmen. En liten perle i havgapet :)

    ReplyDelete
  6. God jul!! Til tusser og troll også!

    ReplyDelete
  7. God jul i huset! Og takk for trivelig gibort! Skal kose meg med eventyr når det er litt stillere i heimen. :-)

    ReplyDelete
  8. Nah! Fint foto (og fin gave). Hva slags lukkerhastighet og blenderåpning har han brukt? Ok, litt nerdete å spørre, men jeg har akkurat oppdaga fotokunsten sjøl.

    Trevli' jul til deg og dine!
    Ciao!

    ReplyDelete
  9. Lukkertid 1/200 og blenderåpning F6.4 om æ huske rett. :)

    ReplyDelete
  10. Takk. Jeg har et shitty objektiv som ikke har så stor blenderåpning. Dammit.

    ReplyDelete
  11. Hvis du har Canon, så er dette et rimelig og lyssterkt objektiv: Canon EF 50mm f/1.8 II
    Ref.: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321687

    ReplyDelete