Wednesday, December 14, 2011

Gulrottid



Jeg har lest noen blågger innimellom opp gjennom årene, men etter at jeg sjøl begynte å blågge har det tatt litt av. Det er så mange trivelige, tankevekkende, hyggelige, inspirerende, morsomme og snodige blågger å kose seg med at jeg har slutta nesten helt å se på tv.

Når folk sier "så du når Ylvisbrødrene og han med håret drakk seg fulle på tv?", rister jeg på hodet mens jeg i mitt stille (??) sinn for eksempel tenker "leste du den fantastiske historien Frk. Virrum hadde om da ho sto i kø?", "har du fått med deg interiørtipsene til Kåfjordolga?", har du prøvd å løse gåtene til Bare Lille Elin eller Bondekona?"

Ege Denne arrangerer nå Gulrot bertas upretensiøse gulrot award 2011, som er en gylden anledning til å finne nye blågger og kose seg med. Den er oppdelt i 20 kategorier, noe for enhver smak, og avstemninga finner du helt nederst på blåggen om du ønsker å stemme. Alle som ble nominert er på lista, og det har jeg sansen for. Fristen for å stemme går ut kl 18:00 på nyttårsaften (i år).

Noen blir nok å vinne gulrotkåringer, andre ikke. Uansett syns jeg alle vi som blågger og deler tanker og spennende opplevelser (som flatkakebaking og blålyssjåpping) er vinnere fordi vi hiver oss uti det og deltar!



PS. Jeg har hørt flere prate om Ylvisgjengen sin fulle 4 stjerners middag, noen syns det var morsomt, andre skikkelig teit. Jeg tilhører nok de som syns det var latterkrampeartig.

7 comments:

  1. Hei :)
    Takk for linker. Den ene ga høy puls og fylte meg med ydmykhet. Var ikke klar over at det var gulrot-tid... Alt rundt det var nytt for meg.
    Klem og fin dag :)

    ReplyDelete
  2. Holdt på å le meg ihjel av denne middagen.

    Men det blir ellers lite tv, ja..
    MEn Ylvis!
    Jepp..
    :)

    ReplyDelete
  3. haha,hadde ikke sett dette før!
    eeeeelsker Ylvis, selv når de spyr.

    ReplyDelete
  4. Syns også den var veldig bra! Liker mye av det disse gutta driver med, og noe liker jeg slett ikke. Bra de har fått meed seg "han med håret"

    Og du~takk for linking til meg <3

    Klem!

    ReplyDelete
  5. Absolutt min type humor, sjøl om denne kanskje var litt drøy, så går den i minneboka som en hyggelig opplevelse;-) Klem

    ReplyDelete
  6. Og forresten: Idag datt det ut av mæ følgende kommentar fra mæ (til ikke navngitt kvinnelig person): " Skulle tro du hadde tusser og troll i trusa.." Skjønne ikkje ka som kom over mæ?

    ReplyDelete
  7. Agurktid om sommeren og gulrottid om vinteren, høres naturlig ut, spør du meg!

    Blogg er absolutt å foretrekke framfor tv.

    ReplyDelete