Tuesday, December 20, 2011

Julegaver

Jeg har prøvd å ta fri fra jula på blåggen de siste dagene, men nå går det altså ikke lenger. Det glapp i går, og nå er jeg helt ute og kjøre.

Jeg føler nemlig et svært så akutt behov for å skryte av meg sjøl. Jeg har pakka inn godt over 40 julegaver hittil, og jeg er ikke helt ferdig enda. Hvorfor det har blitt så mange pakker i år er jeg ikke sikker på, men hu hei som det har fresa i saksa og teipen!

Jeg tilhører innpakkingsskolen pakk inn med samme papirrull til den er ferdig og bruk det bandet du har tilgjengelig.

I år har Bøllepappa tatt nærmest hele ansvaret for julegavehandlinga, og dermed har pakkene blitt sjåppa på nett og må pakkes inn i heimen før distribuering. Jeg har til og med skrevet noen få julekort som har blitt sendt ut sammen med noen av pakkene (kan ikke huske sist jeg skreiv et julekort, men trur ikke det var i det her århundret).

Nå har vi vært så ordentlige at jeg blir reint svett, og jeg begynner å få veldig lyst til å rote litt, sånn bare for å opprettholde balansen liksom.

6 comments:

  1. Imponerende!! Jeg bruker å ha to ruller med papir som jeg veksler mellom å bruke (variasjon?) og div pyntebånd ;)
    Og julekort er jo så trivelig å få!!
    Og ikke rot så mye for balansens skyld. Er så trasig å få det bort igjen......
    Klæm

    ReplyDelete
  2. Rot ivei,
    -fordi du fortjener det.

    Flink, altså!
    :)

    ReplyDelete
  3. Balanse er viktig.
    Indre fred og sånt.
    Og blablabla...

    Med andre ord, sett i gang og rot!

    ReplyDelete
  4. Åh, skulle ønske mannen min kunne kjøpe noen julegaver - i alle fall til sin egen familie :-) Synes du skal rote litt på minst ett rom - bare sånn for gøy :-)

    ReplyDelete
  5. Hvis han rydder det du roter, blir det vel balanse?

    ReplyDelete
  6. Oj ja! Du må ta deg i vare for å bli for ordentlig altså;)) hihi;)

    Effektiv du har vært!! Ta deg en velfortjent bloggings du :o) Juleklem

    ReplyDelete