Wednesday, December 7, 2011

Kraftige kommentarer om knapper

Foto: Bøllemamma
Fiiiin edderkopp

Jeg hater knapper.
De er stort sett bare gyselige.
Jeg har avskydd knapper så lenge jeg kan huske.
Spesielt sånne små hvite som er på golfjakker.

Jeg kunne aldri i livet hatt på meg en golfjakke frivillig.
De verste golfjakkene er de som har annen farge på knappene enn det er på golfjakka.

Hvite skjorter med farga knapper er også skikkelig ille.
Sånt får ikke mannen min lov til å gå med.

Pynteknapper syns jeg er en sjølimotsigelse.
Knapper er ikke pynt, tvert i mot.
Edderkopper, for eksempel, er pynt.




Foto: Bøllemamma
Noen nesten akseptable knapper. Spesielt de som ikke har øyer som syns.

5 comments:

  1. Hmmm?..

    Jeg elsker knapper!

    Men jeg liker ikke ting som kun er til pynt, og ikke har funksjon,
    og det gjelder også for knapper.

    :)

    ReplyDelete
  2. Syns det er svært viktig å ta opp slike viktige temaer til debatt ;)

    ReplyDelete
  3. hehe! Har ikkje noko spesielt forhold til knapper.
    Edderkopper har eg lært å venne meg til. Til ein viss grad iallefall ;)

    ReplyDelete
  4. Å fyttigrisen for en ekkel edderkopp!! (Hva var innlegget om igjen, sa du??) ::-D

    ReplyDelete