Friday, December 9, 2011

Overraskelsespakka

I forrige uke dumpa det ei pakke ned i posten fra godtante Marit. Ho vet jeg liker retrostoffer og hadde kommet over et nydelig eksemplar og tenkte på meg, tenk så trivelig! Siden ho også har oversikta over vaskeutstyret vårt (eller mangelen på sådan før ho tok et tak) fikk vi en tørrmopp også som skal settes i arbeid ganske så snart.

Foto: Bøllemamma
Nydelig gult flanellstoff og heftig tørrmopp
Den store planen min med stoffet, i kombinasjon med andre gamle stoffer jeg har fått av godtante Marit, er å lage et vognteppe til ei lita jente som kommer til verden i januar (jeg gleder meg!).

Masse klemmer sendes til godtante Marit, tusen takk!

10 comments:

  1. Så snill og omtenksom tante du har, en ekte godtante! Koselig stoff:) Og en riktig så snasen moppp:))
    Ha en fin fredag, klem

    ReplyDelete
  2. Kjekt med pakker ja! Vil bare si at greina fra taket er festet med fiskesnøre. Jeg har skrudd i to små metallkroker i taket og derifra til kvisten går det fiskesnøre.

    God helg!
    Kristin

    ReplyDelete
  3. Koseleg stoff og snill tante:) Og heldige deg! Ha ein fin fredagskveld:)

    ReplyDelete
  4. Den som hadde en så snill tante! Ikke at det er noe i veien med mine, men de bor så nære at de aldri sender pakker..

    ReplyDelete
  5. Så koselig å få pakke med retrostoff i posten da. Omtenksom tante. Kos deg med å sy vognteppet! :-)

    ReplyDelete
  6. Slikt kan ein like:) Retrostoff er kult, skulle ønske eg var venn med symaskina mi....

    ReplyDelete
  7. Så koseleg med gåve! Eg har mamma på besøk i helga, kanskje me og finn fram symaskina (her i huset er det så lenge mellom kvar gong den er framme på lufting at eg treng litt hjelp for å hugse alt..)

    ReplyDelete