Friday, December 2, 2011

Snøen kommer nok

En vakker dag får vi nok snø og kan kose oss med
snymåkking (å måke snø er faktisk en av de artigste tingene jeg gjør),
grynning (gå til knes i snø),
snyengla (snøengler),
å rive henke (hoppe på overheng av snø så de faller sammen),
basing i snyen (hoppe oppi en haug med snø og kvine av lykke) 
og drefsing av snyballa (hive snøballer på intetanende Bøllepappaer).
Inntil videre må vi takke oss til regn og fokk og mørke med masse lys og stjerner overalt,
og det er da ikke så ille?

Foto: Bøllepappa
Tromsø bai nait.
Tatt for ca. et år siden, da var det heller ikke snø.

Jeg ønsker deg en vakker og nydelig helg!

8 comments:

  1. En vakker helg til deg også, bøllemamma!
    :)

    ReplyDelete
  2. Snøen var her i dag morges, såvidt det var! Sender den gjerne nordover altså. God helg til deg og.

    ReplyDelete
  3. Kjempefint bilde!! Jeg lengter ikke etter snøen jeg da ;) men den kommer nok i år også........
    Ha en knallfin helg :)
    Klæm

    ReplyDelete
  4. Det var bittelitt snø på toppen av øya da æ kjørte der ikveld;-) Bittelitt hvitt på bakken! God helg, klem

    ReplyDelete
  5. Å,jeg er så glad i Tromsø, tralalala!
    og det er jo egentlig snøbyen over alle, sant?!

    Nydelig bilde.
    Elsker slike bilder tatt om kvelden!
    klem:)

    ReplyDelete
  6. God helg til deg. Så fint at du likte ideen med glansbilder. Herm i vei!!

    Kristin

    ReplyDelete
  7. Det er slett ikke så ille nei. Snøen kan vente noen dager til for min del. Såååå godt å slippe snø i nakke, nese, snø i hele fjeset... :-D

    ReplyDelete
  8. Nydeleg bilete! Snøen kjem nok absolutt. Det er ingen snø her austlandet heller, det har ikkje snødd i det heile tatt enno, heilt uvanleg.
    Fortsatt riktig god helg til deg også!

    ReplyDelete