Monday, December 19, 2011

Tenk om...

...vi vinner ørten millioner i lotto. Da skal vi ha hushjelp som rydder bort alt rotet (mitt) vårt.



...vi ikke blir ferdig med lista vår før neste helg. Da blir det jul allikevel (hurra).


 
...edderkopper ikke kan spise fisk(ekaker). Da segner de kanskje om?



...jeg åpner denne pakken som jeg er så spent på før jul. Jeg skal vente, jeg lover!




Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte påstår at jeg er så nysgjerrig og at jeg ikke klarer å la være å kjenne på pakkene? Jeg har vilje av stål og venter med den største tålmodighet til julemiddagen er ferdigspist og alle er klare til å velte seg inn i stua til pakkeutdeling.
Helt sant!

5 comments:

  1. spennende pakke!
    så heldig du er som får pakker!
    jeg pleier ikke få noen!
    (nå ble det mye utropstegn her!!)

    er det fordi jeg ikke er snill pike?
    men det er tydeligvis du)

    legg deg nå,natti!

    ReplyDelete
  2. Personlig syns jeg du fortjener mange fine pakker, WB!!
    Du er akkurat passe snill!
    Natta :)

    ReplyDelete
  3. Greier du å vente med denne er du god! Men det er du jo:)

    ReplyDelete
  4. Hvem kunne ikke tenkt seg hushjelp!! Hadde hun vært kokk i tillegg hadde verden vært perfekt :)
    Spennende pakke :)
    Klæm

    ReplyDelete
  5. Hehe :)
    Måtte se på lista di... trenger man gjøre alt det der? i så fall er jeg også på etterskudd..
    Klem (i vei)

    ReplyDelete