Sunday, December 25, 2011

Trusetrollet Mamelukk vaser seg inn i et vaskeekte juleeventyr - Kapittel 1 Mamelukk går seg på en nisse

Trusetrollet bor her hos oss en eller annen plass, men vi vet ikke helt hvor. Mer om Trusetrollet finner du her.

Illustrasjonsfoto


Her er første kapittel av historien "Trusetrollet Mamelukk vaser seg inn i et vaskeekte juleeventyr", skrevet og lest inn av Bøllemamma. Eventyret er for folk og fe i alle aldre og jeg har lest det inn så det er bare å slenge opp føttene og trykke play.

Trusetrollet Mamelukk vaser seg inn i et vaskeekte juleeventyr -Kapittel 1 by Mekkeme

8 comments:

  1. ååå herlig! Nydelig dialekt! Digger, digger digger! Så moro påfunn da, et helt eget radioteater. :-)

    Takk.

    Ha en fin første juledag.

    Klem

    ReplyDelete
  2. Så artig at du likte den, nå blei jeg kjempeglad!

    ReplyDelete
  3. Fantastisk!!! Gleder meg til i morgen :))
    KLÆM

    ReplyDelete
  4. Hi,hi, no vet æ kor du skal jobbe når du vil gjøre noe annet..barnetimen!! Eller kanskje den ikkje eksisterer med? Ha ei fortsatt trivelig og kreativ jul, skal komme innom og høre neste episode imorra;-)

    ReplyDelete
  5. Så koseleg å høyre deg! Du forteller med flott stemme og innlevelse, eg trur eg må spele av for borna i morgon. Absolutt radiomateriale! Fortsatt god jul!

    ReplyDelete
  6. Det her var kjempefint! Veldig god ide :)
    Ha fortsatt fin julefeiring :)

    ReplyDelete