Wednesday, January 25, 2012

En vakker dag

Av og til er det lett å tenke "en vakker dag..."

En vakker dag skal vi vinne massevis av millioner i lotto.
En vakker dag skal vi kjøpe oss et svært hus.
En vakker dag skal vi slutte å jobbe og bare kose oss 
(fordi vi har vunnet så sinnssykt masse i lotto).
En vakker dag skal jeg ha langt hår.
En vakker dag skal jeg ha kort hår.
En vakker dag skal vi dra til Svalbard.
En vakker dag...

Og av og til (egentlig ganske ofte), stopper jeg opp og tenker; 
i dag var jammen en vakker dag.


Foto: Bøllepappa
En vakker dag i november
Dagen i dag har vært en skikkelig vakker dag!

Håper du også har hatt en herlig dag :)

8 comments:

  1. En vakker dag er alltid nærmere enn vi tro :)
    Nydelig bilde!

    ReplyDelete
  2. Enig!
    Man må heller prøve å leve i nuet..
    :)

    ReplyDelete
  3. Takk for "påminnelsen". Jeg er litt for flink til å sette det på vent.

    God dag til deg.
    Kristin

    ReplyDelete
  4. Jeg hadde en vakker dag igår. Jeg tok en skitur midt på dagen - jeg og pensjonistene. Og på returen - etter x antall km med oppoverbakker - kjente jeg en utrolig lykkefølelse. Jeg tok meg selv i å smile det bredeste jeg kunne - hele veien hjem. De så ut som de stussa litt, de jeg møtte; en kvinne i sin beste alder, med headsett og høy musikk på ørene, sånn passe god på ski.... Men det var en skikkelig fin dag. Idag har jeg yogatime. Det elsker jeg! Og jeg har 2 fine kjoler so skal syes. Så det blir en fin dag, idag også.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det høres ut som du hadde en kjempefin dag! Er ganske misunnelig på turen du skal ta om ikke så lenge, trur det blir proppfullt av herlige dager :)

      Delete
  5. Ute er det bare VAKKERT for tiden, himmelen stod i brann i formiddag ;o) med unntak av akkurat ordet million så kan æ vel innrømme at æ har klart å gjort alt det du syntes du sku gjøre en vakker dag... Livsnyter som æ e..! En dag til så har du helg :o) Klem

    ReplyDelete