Friday, January 6, 2012

Fredagsklar

Det er fredag og jeg er klar som et speilegg til helg. Denne uka tok jeg ut duracellbatteriet mitt og har rett og slett kula'an. Ingen sying. Ingen hekling. Bare litt eventyrskriving (prøver å finne ut hva som skjedde med stakkars Pjesk fra juleeventyret om trusetrollet Mamelukk), og en god del Wordfeud som jeg så freidig sa jeg ikke skulle få dilla på. Det har vært deilig med et pust i bakken, men nå skal jeg begynne på den lange lista jeg har over ting jeg har lyst til å lage. Øverst står noen ting jeg skal lage til jenta til ei venninne som snart skal komme ut i verden og lyse opp dagene våre (den lille jenta altså, mora gjør det allerede :) ). Jeg gleder meg!

Ha ei kjempefin helg alle sammen :)


Foto: Bøllemamma
Månen lyser bort mørket

9 comments:

  1. Så bra at vi er flere :) Har hatt ei sove/slappe-av-uke jeg også. Helt skjønt når ungene er ute av huset og jeg kan nyte stillheten......
    Gleder meg til å se de nye prosjektene dine :)
    FredagsKlæm

    ReplyDelete
  2. Det blir spennende... er det du som er mora som alt lyser opp hverdagen?

    ReplyDelete
  3. Neida, Elin, det er ikke meg men en veldig god venninne :)

    ReplyDelete
  4. Herlig med litt avslapning innimellom...med WF..
    :)

    ReplyDelete
  5. Avslapping er bra!

    Men sier du at man kan bli bitt av Wordfeud-basillen selv om man har bestemt seg for at man ikke skal bli nettopp det?? Shit...! Har klart å holde meg unna enn så lenge. Håper å klare det i fortsettelsen også. Ser den ene etter den andre bukker under. Snart er det vel min tur... ;-)

    God helg!

    ReplyDelete
  6. God helg;-)Og æ e glad æ ikkje har disse moderne tekniske duppedittene..har en kar som sitt i sofa og laste ned ting og tang..og det e ikkje han på 8 år.. Klem

    ReplyDelete
  7. Slappings uke her også.. og MASSE WF, men det er bare gøy! Dagene på jobb går som en lek med Wf-spill innimellom!

    Flott bilde..liker:)
    Fortsatt fin (og slapp?)helg til deg!
    KLEM:)

    ReplyDelete
  8. Flate, du er god i wf! Eller er det kanskje jeg som trenger mer trening?... Uansett, nå har wf bukka under, og jeg fåt tid til litt bloggbeøk:)

    ReplyDelete
  9. Ja, det var kanskje ikke det dummeste at WF knela, Pia, nå får jeg tid til alt mulig rart som å vaske klær, bake brød og til og med si hei til Bøllepappa ;)

    ReplyDelete