Thursday, January 19, 2012

Himmelske Bøllepappa

Nå som sola mest bare lurer langt mot sør, kan vi få noen flotte himlinger på klare dager. Er vi ute på den rette tida, dukker de nydeligste motiver opp og da er det om å gjøre at vi faktisk har huska å ta med kameraet.

Her er noen bilder Bøllepappa har tatt de siste ukene, det nederste ligger inne hos Petunia på Himmelsk fredag. Bildene er tatt med lommekameraet vårt, Panasonic Lumix DMC-FT3. 
Alle bildene er lagt ut med tillatelse og godkjenning fra Bøllepappa :)

Himmelen overstråler boligfeltet
Fra høyre: Ishavskatedralen, brua og Tromsø by
Ishavskatedralen og brua under en sky
Ishavskatedralen stråler om kapp med skinnet fra sola


22 comments:

  1. Himmelske bilder - rett og slett! ;)
    God kveld!

    ReplyDelete
  2. Snill Bøllepappa. Ishavskatedralen var vakrest, synes jeg. Kanskje jeg ikke har stemmerett, men jeg synes nå deet.
    Ha en god kveld.

    ReplyDelete
  3. Oj!! For noen flotte bilder. Lekkert!!

    ReplyDelete
  4. Åh, nydelig! :-)

    Ha en flott kveld både du og han som er så snill og lar deg publisere bildene sine. :-)

    ReplyDelete
  5. Himmelske bilder .
    Jeg har bodd like bortenfor Ishavskatedralen
    langt tilbake i tiden.
    Veldig kjekt å se

    ReplyDelete
  6. Å så glad jeg er for at jeg bor i Nord Norge!
    Utrolig vakkert lys over disse bildene!
    Nydelig! -Margit-

    ReplyDelete
  7. Ikkje så verst til å ta bilder, han der Bøllemannen;-)

    ReplyDelete
  8. Flotte bilder! Likte veldig godt bildet fra ishavskatedralen!
    Ha en fin helg:)

    ReplyDelete
  9. Kjempenydelige bilder! Ønsker deg en kjempefin torsdags kveld!:)

    ReplyDelete
  10. Du verden så flotte bilder fra vakre Tromsø.Rett og slett vakkert:)

    ReplyDelete
  11. Nå vet jeg en som blir kjempeglad for alle de flotte kommentarene, dere! Han er bare så flink den herlige mannen min :)

    ReplyDelete
  12. Som sagt før: Norges herligste landsdel vi bor i! Klem og god helg ;-)

    ReplyDelete
  13. Virkelig vakre bilder fra Tromsø!

    ReplyDelete
  14. Nydelige bilder! Lyset på denne tida av året er helt spesielt!

    ReplyDelete
  15. ojoj, vilket härligt ställe att fotografera på. Där kan man nog alltid ha kameran med. Jättesnygga bilder.

    ReplyDelete
  16. himmelske bilder!
    er veldig glad i Tromsø!

    ReplyDelete