Thursday, January 12, 2012

Trøbbel og Troppen og litt til

Jeg plages en del med blåggrullen min og har gjort det ei god stund. Den hoster og harker og ser ut til å ha permanent forkjølelse. Av og til dukker alle blåggene opp og da storkoser jeg meg med sengelektyre, men stort sett er det mange jeg ikke finner der. Dette førte for eksempel til at jeg ikke fikk med meg at jeg vant en premie hos Tante B før jul og derfor fikk jeg julepynt trygt hjem til meg litt utpå nyåret xD. 


Julekort og julepynt fra Tante B klare for jula 2012


Så om du aldri hører noe fra meg på blåggen din og jeg er følger hos deg, kan det hende jeg rett og slett ikke finner fram til den. Om noen har tips til hva jeg kan gjøre for å få blåggrullen til å fungere mottas de med svært så stor takk!


I dag oppdaga jeg en splitter ny flott blågg som jeg gleder meg til å følge og som jeg krysser fingrene for skal vises i rulletullen min. Den heter Troppen og skrives av en bøling på 7 "tegneglade kvinner". Linnosaurus og Ida Larmoe er medlemmer av Troppen og har begge blågger jeg har fulgt en stund.


Og så må jeg bare si at jeg bare digger dere for å legge igjen kommentarer, jeg eeeelsker kommentarer! Stor klem!

12 comments:

  1. Gratulerer med gave :)
    Har nok desverre ikke noen blåggtips til deg :(
    Ha en flott dag :)
    Klæm

    ReplyDelete
  2. God morgen snuppa! ENSDELIG tid til å sitte ned og surfe på blogger og legge kommentarer ;-) Har vært hektisk opptatt med håndballturnering i heøga og planlegging av filmfestivalen neste uke.(Skal kle på meg og gå over øya til biblioteket om en stund for å lufte hodet)Ang blågg: Æ kan ikkje lese alle blogger på de maskinene i huset som har nye Windows 10, maskinen klarer ikkje lese blogger som går via gamle servere( husbond fant ut at vi va innom 11 lands ulike servere..), så æ bruke denne gamle til sånt, den har windows XP..Og JA, kafè snart!!!

    ReplyDelete
  3. ...og djevelsk mye skrivefeil i kommentar..ka du sa yrket mitt var? Norsklærer? Hi,hi..

    ReplyDelete
  4. Hei Bøllemamma:) har nettopp lagt meg til som følger av bloggen din:) Har hatt den samme utfordringa med bloggrullen jeg også, og jeg måtte legge til alle bloggene på nytt:)
    Har rulla meg nedover innleggene og fått meg mang en god latter:) Likte spesielt innlegget om krepitasjon:)
    Og du....i morgen er hjemmet vårt i Hjem-bilaget til Adresseavisa:)

    Trine:)

    ReplyDelete
  5. Min blogg får stadige raptus. Ting fungerer ikke. *blærk*

    ReplyDelete
  6. Hos meg funker det som regel nå. Bank i bordet. Så moro du også vant hos tAnTe B! Kjempekoselige ting vi fikk, syns jeg. :-)

    ReplyDelete
  7. Vet ikke hva du skal gjøre med bloggrullproblemene, men vet at det er mange som har det sånn.

    slite den med helsa?
    Vet ikke.

    ReplyDelete
  8. Benytter anledningen til å gratulere Bøllemamma med dagen!
    Hilsen Bøllepappa :)

    ReplyDelete
  9. Bursdag?? ;-) gratulerer med dagen!

    ReplyDelete
  10. gratulerer med dagen bøllemor!!!!


    klm fra
    yndlingssøster

    ReplyDelete
  11. Nå dukka plutselig alle blåggene opp i rullen min en stakket stund, så jeg har lagt dem i en egen favorittmappe i en huheiende fart!

    Rare greier. Har samme problemet på Galaxy taben min, så blir usikker når det gjelder operativsystemet og, Mayen.

    Så artig at du liker blåggen min, gult hus i svingen, sånt er så godt å høre :)

    Takk for gratulasjoner på min store primtalldag :)

    ReplyDelete
  12. Gratulerar så mykje med vel overstått bursdag, og gratulerar med finfin julepyntpremie!

    Du er jo verdens beste til å legge att kommentarar! Klem

    ReplyDelete