Friday, March 9, 2012

Fritt fram! "Når jeg ser ut..." - Go for it! "When I look out..."

En ny runde med Fritt fram er klar og denne ukens tema er 

Når jeg ser ut...

Tolk vilt og uhemma :)

Mer informasjon om Fritt fram ligger her 
odet er åpent for å legge inn link til innlegget ditt fram til neste fredag klokka 18:00.


*********************************

Here comes a new week of Go for it, and this week's theme is

When I look out...

Have fun :)

You can find more information on Go for it here, 
and you can add a link to your post until next Friday at 18:00





6 comments:

  1. Replies
    1. Og jeg vil takke deg for noen søvnløse stunder i natt, der et dikt surret rundt i hodet mitt. Det vil dukke opp her bare jeg får lagt til litt bilder. :-D Skrevet det ned fikk jeg i alle fall, så jeg fikk sovet litt. :-D

      Delete
    2. Hehe, det er altså faren med å få en ny ide ;)

      Delete
  2. Jeg skal go for it! skal bare tenke litt om hva det skal være den gangen... for det blir flere ikke sant?
    En kjempe ide forresten : )


    god helg kjære deg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så flott! Tenkte jeg skulle ha Fritt fram en gang i uka. Gleder meg til å se hva du finner på :)

      Delete