Saturday, March 3, 2012

Mann og måne (Fritt fram!) - Man and moon (Go for it!)

Jeg syns menn med måne er så flott. Nå er jeg ikke ironisk, jeg mener det virkelig. (Det er kanskje et tegn på at jeg ikke er purung lenger.)


En mann med måne har levd litt. Han kan ha prøvd å ha langt hår. Menn med langt hår bør ha måne, det hører liksom sammen. 


Hentesveisen hadde ikke vært oppfunnet om det ikke hadde vært for at menn har måner. Si hva du vil, men hentesveis er bare skikkelig underholdende, spesielt om det er vind ute. I samme slengen må jeg si jeg syns det er en skam at noen menn bruker tupe, slipp issen løs!


Trenden med at menn barberer hodet eller klipper det håret de har en millimeter langt er det beste som har skjedd på hårfronten i manns minne.  


En flott mann
A hunky man



Med en flott måne
Wihth a glorious moon (bald spot)


I think men with a bald spot (= a moon in Norwegian) are gorgeous.  I'm not being ironic, I really mean it. (It may be a sign that I'm not extremely young anymore.)

A man with a moon has a little experience from life. He may have tried having long hair. Men with long hair should have a moon, they sort of go together.

The comb-over wouldn't have existed if men didn't have moons. Say what you want, but comb-overs are extremely entertaining, especially when it's windy outside. While I'm at it, I must say that I think it's a shame when I see men using a tupé, free the moon for all to see!



The trend that has men shaving their head, or cutting what they have of hair down to a millimeter is the best thing that ever happened in the hair-department.

       

9 comments:

  1. Hehe :) Kanskje...? Joda, bedre med snau skalle og måne enn langt med måne, men, det må nesten mannen få velge selv :) Men at en viss Donald kunne trengt å gjøre som Elton, det er sikkert. Spesielt siden han fortsatt vil ha hår, uten måne...

    ReplyDelete
  2. Men Donald er svært underholdende med sveisen sin, syns jeg. Hårplugger er nå uansett juks :)

    ReplyDelete
  3. Liker menn med måne (min har, liker månen også, den der ute.
    Fin kveld :-)hilsen mormor på muren

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menn med måne skal jammen ikke kimses av :)
      Fin kveld til deg og!

      Delete
  4. He he, dette må mannen min få lese, han er litt touchy pga av månen sin...som han selvfølgelig ikke har...

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kul månemann!

      Jobber med et innlegg til månegreia di jeg også, men det tar tid visst.. ;-)

      Delete
  6. Heller uten enn med hentesveis/tupè ja. Da tenker jeg på pappan til en venninne,han hadde hentesveis som ble lengre og lengre, GØY når d blåste ja.. Så kjøpte han seg tupè, veldig lekkert etter en stund når månen krøp lengre ned enn tupen og håret ble gråere, så lå den der som en dott med feil farge... Yiæk!

    ReplyDelete