Thursday, March 1, 2012

Presenterer: Fritt fram! - Presenting: Go for it!

Fritt fram er en utfordring til å la kreativiteten råde rundt et (forhåpentligvis) 
ukentlig tema for alle som vil delta. 

Som det ligger i navnet, er det fritt fram for hva du ønsker å delta med. Det kan for eksempel være:
Broderi
En tekst
Et generelt innlegg
En akvarell
Hekling
En historie
Strikking
Dikt
En ræp
En tegning
Et foto
En skulptur laga av det du fant i søpla
En kombinasjon av flere ting
Rett og slett hva du enn kan tenke deg å finne på

Du kan legge inn link til innlegget ditt under, 
og det er åpent for å legge inn fram til neste fredag klokka 18:00. 

Den eneste betingelsen for å delta er at du bruker noe du har laget sjøl, 
eller at du har fått tillatelse til å publisere fra den som har laget det.

Jeg gleeeeder meg til å se hva du finner på!
Hiv deg med, det er fritt fram for alle!

Denne ukas tema er:

Månen



************
Go for it is a challenge to let the creativity flow around a (hopefully)
weekly theme for anyone who wants to join in.


You can join with whatever you like, for examle:
Embroidery
A text
A water-color painting
Crochet
Story
Knitting
Poem
Rap
Drawing
Photo
A combination of several different things
Just whatever falls into your head


You can submit a link to your post below from now until next friday at 18:00.


The only condition is that you use something you made yourself, 
or that you have permission from the person who made it. 


I'm looking forward to see what you come up with.
Join in, and go for it!


This week's theme is:


The moon






14 comments:

  1. Artig, artig! Dette her slenger jeg meg på vet du. Om enn ikkje så brått. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så flott, Elin, det her blir bra. Du har kjempegod tid, det syns jeg er litt av poenget :)

      Delete
    2. Jeg satte igang med et kjempeprosjekt, men kjente det ble litt i ovekant.. så jeg juksa og brukte himmelskbidraget mitt.. om jeg får ånden over meg så mulig jeg bytter det ut senere denne uka.
      Håper det er ok??

      Delete
    3. Du kan delta med så mange linker du vil, Elin. Fritt fram og kos deg! :) Syns det du har lagt inn er nydelig.

      Delete
  2. Hei, så kjekt at du la igjen noen ord hos meg, så jeg fant deg også!
    Kul utfordring :)
    Puten inne hos meg som du likte er fra By Nord.
    Vet ikke om den er i salg enda... kjøpte den i fjor på denne tida!
    Ha en fin helg.
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  3. Den må jeg gruble litt på :)

    Ang spøk/vits hos meg, fjaseinnlegg er velkomment... Fordi, det er jo humor det også :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, tema MÅNEN? Da linker jeg bare... hehe... ;) fnis!

      Delete
  4. Hei høpp!!

    Takk for fine ord fra deg i dag:)

    Gøy utfordring,skal se om jeg får tid til å bli med:)Drar snart og blir vekk i helgen så rekker det ikke nå:)

    Ha en fin helg!!

    Klem Linda:)

    ReplyDelete
  5. Jeg ser at det linkene som blir lagt inn ser litt rare ut i dette formatet, og det har jeg tenkt å endre på neste gang.

    I see the links look a bit funny, and I'm going to change the settings next time.

    ReplyDelete
  6. Jeg måtte gruble litt.... og lurte på om jeg hadde hatt et måneinnlegg en gang. Og det hadde jeg. Så jeg slenger meg på med et innlegg fra påsketider i fjor!

    ReplyDelete