Friday, April 13, 2012

Fritt fram! "Bevegelse" - Go for it! "Movement"

En ny runde med Fritt fram er klar og denne ukens tema er 

Bevegelse

Mer informasjon om Fritt fram ligger her 
og det er åpent for å legge inn link til innlegget ditt fram til neste fredag klokka 18:00.



*********************************

Here comes a new week of Go for it, and this week's theme is

Movement

Have fun :)

You can find more information on Go for it here
and you can add a link to your post until next Friday at 18:00




7 comments:

  1. Jeg husket ikke helt opplegget, men det var noe om bevegelse, eller hinder, i mitt innlegg. Så da tok jeg sjansen.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syns det var et sprellende flott innlegg ;)

      Delete
  2. Hei
    Har sendt deg en bloggaward. Syns du har en kjempefin blogg som det alltid er hyggelig å stikke innom :)
    Linda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk for award, det syns jeg var kjempehyggelig :))

      Delete
  3. Jaaa! Vet AKKURAT hvilke bilder jeg skal bruke. Takk. :-D Må bare finne dem. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg gleder meg og venter i spenning :)

      Delete
    2. Bildene funnet, så nå er jeg i siget.. om enn ikkje så brått. :-D

      Delete