Friday, April 20, 2012

Fritt fram! "Potensial" - Go for it! "Potential"

Lett forsinket Fritt fram denne uka. Det viste seg at 
1 knekt arm + 1 overbelasta arm + jobb = utfordring ;)
Derfor er denne ukas tema

Potensial

Mer informasjon om Fritt fram ligger her 
og det er åpent for å legge inn link til innlegget ditt fram til neste fredag klokka 18:00.




*********************************

This week's Go for it is a little delayed due to overacheiving ;) 
Therfore, this week's theme is

Potential

You can find more information on Go for it here
and you can add a link to your post until next Friday at 18:00





9 comments:

  1. Mormor tygger på saken, men hun biter ikke.
    Ha en flott kveld.

    ReplyDelete
  2. aiaiai!
    fortsatt god bedring!! klem!

    ReplyDelete
  3. Ojda, du må ikke overdrive med jobbinga, vet du. I alle fall vet du det nå. God bedring.

    Denne utfordringa må jeg tenke litt på.. den var vrien, men noe dukker vel opp etterhvert. :-)

    Ha en fin og rolig helg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk, jeg gleder meg til å se hva du finner på :)

      Delete
  4. Kjenner at overskuddet ikke er helt der at jeg går for det altså, men ville bare si KJEKT å være her hos deg igjen! Luvin the new headline photo. Gleder meg til å lese deg fremover :DD

    ReplyDelete
  5. Hei kjære venn! Det går bra med meg, bare litt lat når det gjelder blogging ;p
    Jeg ser kreativitet er på toppen her ( uansett forsinkelser...)

    stor klem fra d

    ReplyDelete