Thursday, April 5, 2012

Oppdatering fra Tahiti

Det er såpass kaldt her på Tahiti (det heter Tahiti her, helt sant, men det ligger hakket lenger nord enn du kanskje trudde) i kveld at vi har fyrt i ovnen. Vinden uler ute, men ellers hører vi bare knakinga i veden som brenner. Vi har spilt maxiyatzy med fyrstikker til ekstrakast, lekt med biler, spist istapper, laga klappkake, gått på truger, truffet en hund som ser ut som en gris, hatt på kuldekrem og solfaktor 50. Alt i alt må jeg si at jeg trives godt på Tahiti. Naboøya, Hawaii ser ikke like fristende ut siden det ikke er noen hytter der. Aloha i påskedøsen til alle!

3 comments:

  1. aloha!!
    Kos deg du på Tahiti, eller hvor du nå enn er i verden! :))

    ReplyDelete
  2. God påske på Tahiti.
    Her har vi ein plass vi kallar Moskva :)

    ReplyDelete
  3. Tahiti? Tja, litt lenger sør enn jeg er uansett tipper jeg ;)
    Her kaller vi det bare Paradisøya...
    Maxiyatzy er bannlyst her for resten av påska etter at gubben slo meg med 184 poeng på en runde! Går jo ikke an sånt. Men i dag har det heldigvis vært en grei dag for litt uteliv, det var nesten så vi vurderte å grave oss fram igjen, vi gravde oss ned før påsken satte inn pga det dårlige været.
    God påske videre ;)

    ReplyDelete