Wednesday, April 11, 2012

Så søtt!

En klype, et lokk og en boks
Litt utpå kvelden i går kom jeg plutselig på at jeg måtte vaske bleier om Lillebølla skulle ha nok reine bleier i dag. Lillebølla elsker å putte ting i vaskemaskinen, og i går hadde ho vært i sitt ess.


"Kom og sjå, så søtt!" sa jeg, stolt mor, til Bøllepappa, og måtte ta bilde.


Ikke lenge etter hørte vi rare skurrelyder fra vaskemaskinen.


"Ka i all verden kan det vær?" sa jeg. Bøllepappa så på meg og sa:
"Huska du å ta tingan ut av vaskemaskina før du setta på?"


Eh... nei, det gjorde jeg ikke. Litt flaut, og litt grisete å fiske ut plastdingser fra innimellom skitne bleier. Heldigvis hadde jeg tatt bilde, så jeg visste hva jeg skulle se etter ;)

11 comments:

  1. Hehehe, herlig... akkurat som om jeg skulle gjort det selv, faktisk. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nå er det ei lita bøtte inni der... Får kanskje huske det neste gang jeg setter på en maskin ;)

      Delete
  2. Det er ikke lett når man har små som også vil vaske, skal se lillebølle gjerne mente at de tingene trengte en vask...
    ... har du husdyr så bør du kanskje passe godt på før vaskemaskina settes igang ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Her i huset har vi kun trusetrollet og ho smetter nok så kjapt ut derfra at jeg ikke bekymrer meg :)

      Delete
  3. Haha! Såg du det som var i maskina, tok bilde , og gløymde å ta dei ut?? Godt gjort;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jepp, der tok du hele saken på kornet. Flaut, ja, fnis.

      Delete
  4. No begynne æ virkelig å tvile...Dårlig stedssans, men det skal jo ikkje slå inn her??? For sjøl om du rote med høyre og venstre, kan det være mer alvorlig hvis du rote med å putte inn og ta ut..Hmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. God stedssans, dårlig retningsevne, forvirret mor.

      Delete
  5. Haha, så bra at du tok bilde og gjekk vidare, noko slikt kunne eg også gjort! Lillebølla ville vel gjerne at tingene skulle bli vaska!

    ReplyDelete