Monday, May 21, 2012

Tadaaaa

Jammen er jeg her igjen, i alle fall litt. Den siste tida har jeg vært beordra til sølibat fra tastaturet, så dette blir en (ekstremt) rolig start. Jeg har savna dere! 

Den siste tida har jeg lest masse blogger, flirt og humra og kost meg. Og plutselig en dag jeg hadde ekstreme abstinenser, så heiv jeg meg på Instagram i et hattfokk; det er jo bilder og ikke noe særlig tekst i det hele tatt. Bilder av autfitts, matlaging, unger, natur - masse nydelige bilder.



Men altså, jeg er her, og kommer gradvis sterkere tilbake :)

18 comments:

  1. Har lasta ned Instagram, men ikke kommet i gang....Jeg trenger jo i grunnen ikke enda en dille. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er egentlig bare hyggelig, hiv deg med :)

      Delete
  2. Ihaa, der var du! :-)

    Skjønte ikke så mye av det du snakka om i siste delen der, men..

    Ihaa!! :-)

    ReplyDelete
  3. Meg som deg. Er starta forsiktig på bloggen igjen.
    Har vore på Istagram over eit år, men fyrst no begynte dets bli kjekt. Kom jo så mange "kjende";-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veldig kjekt. Hadde tatt færre bilder ei stund, men nå er jeg i gang igjen.

      Delete
  4. Velkommen tilbake :) Du har vært savnet :)
    KLæm

    ReplyDelete
  5. Blir vel slik med blogging, opp og ned alt etter motivasjon og fysisk/psykisk form. Kjekt å sjå deg att:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Var egentlig ikke så dumt med en liten pause, har gjort andre ting og fått masse ideer.

      Delete
  6. Instagram har jeg ikke hevet meg på. Kjekt å ha deg tilbake:)

    ReplyDelete
  7. Kjekt å ha deg tilbake!
    Og kjekt å ha deg på Instagram:))
    klem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liker Instagram kjempegodt, og så bra med masse blåggfolk :)

      Delete
  8. Velkommen tilbake!
    Instagram er gresk for meg, men er vel noe nyttig kanskje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hva vi ikke vet, mormor Inger..

      Delete
    2. :) Instagram er en app for smarttelefoner og er litt lik Facebook, bare at det postes bilder. På en måte er det mikroblågging.

      Delete
  9. Back on track! Moro? Kjekt å høre fra dæ (som alltid!)Klemz

    ReplyDelete