Wednesday, September 5, 2012

Der det er liv er det håp!

Og her er det jammen endelig litt liv! Jeg har nemlig fått meg nytt tastatur som gjør at jeg får til å skrive mer enn akkurat det jeg absolutt må. Det er litt kronglete, men jeg får til, hurra!!!



Her er et lekkert bilde av det nye vidunderet som gjør meg igjen i stand til å legge ut rare dikt, historier, noen oppskrifter kan det bli (for eksempel på sylta rødbeter, har akutt syltedilla for tida; noe måtte jeg gjøre når jeg ikke kunne blogge, sånn der sitte rolig og se på tv ligger visst ikke for meg lenger) og andre finurlige ting som jeg har spekulert sånn helt aleine på siden jeg ikke kunne blogge. 

Jeg er stadig vekk på Instagram under navnet Mamelukk, der jeg deler store øyeblikk som for eksempel bladene på venterommet hos legen, spennende feilsendte tekstmeldinger, heisoutfit og mye, mye mer.

2 comments:

  1. Så kult tastatur ;)
    Takk for kommentar inne hos meg i dag, det varmet ;)

    Stoooor klem fra meg til deg

    ReplyDelete
  2. Godt du har fått deg noe å skrive på igjen. Virkelig. :-)

    ReplyDelete