Thursday, October 31, 2013

Sjølskryt

Siden blogger er den perfekte plassen å komme med sjølskryt:

  • Vi er nå helt ferdig med årets julegaver, og det før oktober er over. 
  • Kostnaden med årets julegaver var en tredjedel av fjorårets (har alt i et excelark, er ikke kontrollfrik i det hele tatt). 
  • Jeg er åtte mnd på vei og når fortsatt tærne mine, sjøl med rette føtter!!!
  • Jeg har snakka med NAV i dag, jeg fikk svar på det jeg lurte på, og jeg forsto svaret jeg fikk (håper jeg). 
  • Jeg spiste bare 6 seigmenn, sjøl om jeg hadde lyst til å spise hele posen. 
Alt i alt en begivenhetsrik dag :) Sjølskryt er godt for sjela ;)

Har du noen geniale ting du har lyst til å skryte av? 

5 comments:

  1. WOW! :-) Sjølskryt er skryt som kommer fra hjertet. :-) Du har utrettet mye bra. Jeg vil skryte av at jeg har heklet i det siste..ting som jeg tror ser ok ut til og med. Hehe. Følg med på facern.

    ReplyDelete
  2. Julegaver i boks allerede nå?? Jeg bøyer meg i støvet.
    Jeg skålte i et glass rødvin i dag (ja, midt på lyse dagen, men det var bare ett), og feiret at jeg klarer meg bra som student, arbeidende og småbarnsmor. Samtidig. Hurra!

    ReplyDelete
  3. Æ har rydda UFO kurven!! Masse prosjekt ferdig i dag ;o). Klisj

    ReplyDelete
  4. Herlig! Ja jeg skryter hemningsløst av både strikking og kunstnerisk mormorunge. Hvem ellers skal skryte av ting man syns fortjener skryt?
    Imponert over at du bare spiste 6 seigmenn ! Lykke til med innspurten, godt julegaver er i boks! Og excel-ark har jeg også brukt i mange år, men ingen kontrollfreak - tror jeg....

    ReplyDelete